witlof-wok-wrap

wrap_witlof

ik eet eigenlijk bijna nooit witlof. geen idee waarom, ik vind het namelijk een erg lekkere groente. vorige week besloot ik het toch nog eens te kopen, wilde het samen met wat andere groenten lekker grillen. het werd iets heel anders, ik ging wokken!

omdat ik een pakje wraps open had, wilde ik iets maken dat ik ín die wrap kon doen.

heb ui, paprika en witlof gewokt in olijfolie, op smaak gebracht met herbamare-zout en peper. op het laatst walnoten erbij gedaan. de wrap heb ik gesmeerd met tofutti’s plantaardige creamcheese. groenten ertussen, klaar! het bleef overigens niet bij 1 wrap hoor, het werden er 3, mmm!

heb nog wat witlof over, denk dat die in een salade gaan vandaag.

 

Over vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

2 Reacties op “witlof-wok-wrap”

  1. monica zegt :

    ik eet regelmatig witlof! heerlijk, met zelfgekookte bietjes in een mosterdsausje!

Plaats een reactie